Kijk in de inbox of de e-mail niet per ongeluk bij de ongewenste berichten terecht is gekomen. Neem anders contact met ons op. Wij regelen alles dan alsnog.
U kunt de gegevens en de gegevens van de gekochte apparatuur op deze site invullen. Als u daarna de dekking kiest, ziet u automatisch wat de maandelijkse premie is.
Het eigen risico voor apparatuur die bij de dealer is gekocht is € 25,- per schade. Voor apparatuur die ergens anders is gekocht is het eigen risico 10% van de vergoeding (minimaal € 35,- en maximaal € 50,-). Voor apparatuur waarop uitsluitend de Reparatieservice van toepassing is geldt geen eigen risico.
Door een e-mail te sturen naar de klantenservice van Actua. Vermeld daarin het polisnummer, het adres en de datum van opzeggen. Er geldt een opzegtermijn van één volle maand.
Bij het aanvragen van de verzekering geeft u, de verzekeringnemer, Actua toestemming om de premie (maandelijks) automatisch van het opgegeven bankrekening te incasseren.
Dat kan door binnen de wettelijke termijn contact op te nemen met de bank om een ten onrechte geïncasseerd bedrag terug te laten storten. Vraag uw bank desgewenst naar de voorwaarden. De dekking komt dan wel te vervallen.
Dan geven wij gratis en uitvoerig reparatieadvies. Wij kunnen bijvoorbeeld adviseren dat reparatie niet meer lonend is. Wij keren dan een vergoeding uit op basis van het bedrag dat de reparatie zou kosten of de dagwaarde.
Wijzigingen, zoals een adreswijziging, kunnen direct worden doorgegeven via de klantenservice van Actua. Dit kan per e-mail naar wijzig@actua.org of via het onderstaande contactformulier.
Contact
Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden? Of heeft u een vraag over een ander onderwerp? Neem dan contact met ons op.